lørdag 30. januar 2010

Hvilken skal jeg velge?


Jeg har omsider kommet frem til at kjøkkenet trenger nye friske farger på tapetveggen...Her er to fototapeter jeg har forelsket meg i. Men, hvilke av dem skal jeg velge?? Har en liten forkjærlighet for den øverste (Porcelain Print fra Eijffinger) må jeg inrømme. Men så er den andre ganske så sprek også da (Purple fra Komar). Er det forresten noen som har tips til et godt nettsted hvor man får kjøpt tapeter fra Eijffinger? Blir kjempeglad for gode forslag både på tapetvalg og nettsteder :)

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Fin blogg du har.
    Jeg likte den øverste best.
    Vet desverre ikke om nettsteder som selger Eijffinger..
    Ha en fin kveld.

    Tonje

    SvarSlett
  2. Hei, hei.
    Jeg likte også den øverste best. Lykke til med det endelige valget :-)
    Ha en fortsatt fin helg! Hilsen J-K

    SvarSlett
  3. hei, mitt råd er uten tvil den øverste. på et kjøkken blir det fort ganske mange elementer å ta hensyn til og da er den øverste ryddigst og vil dermed komme best fram med sitt inntrykk. lykke til.

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige tilbakemeldinger, jeg kommer til å velge den øverste :))) Og..den som leter finner!! Har funnet en super nettside hvor jeg kan få Eijfingertapeter til nesten halve prisen av det det koster i butikkene!! Sjekk www.mptapeter.dk

    SvarSlett